Wednesday, September 28, 2011

SeLaMaT HaRi RaYa...

morning u olss..alhamdulillah, akhirnya setelah bertungkus-lumus habis jgk puasa 6 ku..yeahh..selamat hari raya utk ku..hehe..
sebagai tanda puasa ku sda lengkap dan mo sambut raya kali kedua, semalam aku wat kek coklat (mmg semangat waja betol la,padahal penat gilak sda tu semlm..huhu) .. tp mmg sda niat dari awal2 puasa lg hari tu, klu aku dpt habiskan, aku mo wat kek..jd dpt jgk aku jamu ofismate makan kek buatan ku..mcm xbrapa jd jak ku tengok, tp bila dorg kak Liah ngan Yvette makan, dorg puji sedap...means, jadilah ba kan..hihi..nasib baik la, kalau ndak, malunyeeee...
bila wat tuk org lain, menjadi pulak, tp bila aku mo buat utk cik abe, napa selalu xjadi ya???adesss,xkan neves punya pasal?huhu..ari tu sblm dia balik, ingat mo wat surprise la tuk dia..aku wat sda kek coklat, kan bdaynya,jd sbg tanda syg konon,aiseh..hehe..aku siap selawat byk2 lg, sekalinya kek tu xmo masak la pulak..adoiiii...tensen2!!!
last2, di jamu jak utk jiran sebelah umah makan..sorry awak..lain kali sy buatkan ye :p


oh ya..ada 1 lagi mo story..semalam cik abe kol..dia kan ada interview pagi kemarin..jauh gila, p interview sampai Johor..last2 bila sampai sana, di tanya soalan2 mcm kedai kopi jak (eh,dia yg cakap ya..bkn aku,hehe) betul jgk kan, dia dtg jauh2 semata-mata mo hadir tuk interview tu..at least, dorg hargai la sket..wat la yg betul2 formal..speak in english..ini ckp melayu..dia sangka cik abe xfasih kot speaking london..aishhh..salah org la enchek2 sekalian..klu aku ni, mungkin iya la, konfem2 xfasih..tergagap2 lagi..lidah ni mcm keras sda melayunya..haha
hurmmm..mcm2 jgklah dia cita semlm..tp yg penting, smuanya sda selesai..skarang ni, juz tggu offer letter jak dr HQ felda tu..yeah2, cik abe keja sini sda nti (mudah2an la dpt)...xlah kami berjauhan mcm sekarang..
tp yang xble tinggal, walaupun jauh, kami tetap jugak gaduh2 manja..haha..manja la sangat..klu sampai dua2 angin, apa yg manjanya..
tp kan, dia cakap, klu dh keja sini,xda sda coklat labuan..huhu..forrero rocher pun xdpt jgk ka??huhu..tp dia kata,dia ganti dgn cheese cake la..yeahhhh,i likee!!hehe


ok la, mo keja sda ni..sempat jgk curi2 time di ofis sbb mo update blog..ngehehe..abis klu ndak di update,mcm basi semua ba..sda b'sawang baru mo di story..hehe..


only me,
hani@honey

0 comments:

Post a Comment

 
;