Thursday, May 26, 2011

celarunya..

2 hari ni aku rasa mcm down sgt2..mcm2 benda jadi dlm 2 hari ni..dan semuanya mcm mengecewakan jak..mungkin aku sendiri yg jadi puncanya. Iya, mungkin memang aku lah puncanya. Aku dah usaha utk tahan hati ni, tapi akhirnya hati rasa mcm pedihhhhh sgt.. aku harapkan dua hari ni dpt berlalu dgn indah dan dpt legakan rasa tp yg sebaliknya pula terjadi.. aku tak salahkan sesiapa dlm hal ni, aku salahkan diri sendiri. Cepat sgt terasa hati, cepat sangat melenting (mungkin) dan keras hati sikit kot…huhu. Disebabkan sikap2 tu, akhirnya aku sendiri yg terasa sakitnya. Padanlah muka aku, huuuuu 
tapi salahkah aku buat perangai sebab nak minta sedikit perhatian?salahkah aku merajuk sebab nak dipujuk hati yg sudah sedia merajuk?buat itu salah, buat ini salah..cakap itu salah, cakap ini salah…semua salah..diam pun salah..bercakap pun salah..jadi apa yg betul??mungkin patut diam dan bertenang..diam dan muhasabah diri.. iya, mungkin diam itu lebih baik..biar tak tercetus lagi masalah baru. Ok, kita diam lah dulu ya, sampai hati sudah tenang, dada sudah lapang, pastu baru mula babak baru. Mulakan dengan kisah baru..yang sudah tu, sudahlah. Tutup dan jangan ungkit2 lagi...seperti bait2 lagu ni..

" Malam kan berakhir.. hari kan berganti.. takdir hidup kan di jalani..
Aku meyakini semua akan indah pd akhirnya"


0 comments:

Post a Comment

 
;