Saturday, May 21, 2011

my big day

setahun berlalu lagi..memang tak sedar, masa berlalu dgn pantas..
rasa mcm baru jak semalam sambut birthday, rupanya birthday ku dtg lagi..means, umur pun bertambah lagi la..ayyarkk
tiba2 rasa syahdu plak ari ni..kalau dulu time nk sambut bday, rasa hepi semacam..mata pun xmo tdo sbb tggu org wish (mengharap rupanya..haha).. tp tahun ni, ntahlah kenapa..dada tiba2 rasa sakit dan hati rasa sayu..
mgkin sbb org2 penting dlm hati jauh dari aku..mak ngan bapak dh p kebun, dia plak jauh d seberang laut..
tp walau cmna pun, hari ni tetap dtg jgk..dan tetap akan berlalu seperti hari2 yg lain..cuma mgkin kesannya berbeza drpd hari2 biasa..hari ni mcm lebih spesel dan bermakna..dan wat pertama kalinya, aku wish bday ku pd mak terchenta..sbb pd tarikh inilah aku di lahirkan dan pd tarikh ni jgk lah mak berjuang seorg diri di dlm sebuah bilik kecil, menahan kesakitan utk melahirkan ku..menjaga, membelai, memberi sepenuh kasih syg dan membesarkan ku smpai skg :)
terima kasih mak..terima kasih pak..utk segala pengorbanan dan kasih yg tiada taranya..alhamdulillah kita masih diberi rezeki, kesihatan dan kebahagiaan sehingga kini..
awak..terima kasih sbb sudi hadir dlm hidup dan hati sy..
aku harap, tahun ni semuanya berjalan lancar..Ya Allah..permudahanlah segalanya bg kami sekiranya itu yg terbaik..
this is my 1st post..rasa mcm byk mo tulis,tp ada call masuk, so..terpaksa berhenti di sini dulu..nti aku smbung conteng2 lagi..see yaaaa :)

Lots Of  Luv,
~hani_honey~

0 comments:

Post a Comment

 
;